My Life My Mistake

Alla inlägg under oktober 2011

Av Alexandra - 15 oktober 2011 23:35

hallo hallo


Kom hem runt tio i tio efter att ha varit på idas tjejmiddag.

De va hur roligt som helst!!


Ätit tills vi  mådde dåligt, as häftigt!!

O vi kolla på film o hade skoojj men tiden gick fort.. :/


Tack för en as härlig kväll Ida :)<3



Av Alexandra - 15 oktober 2011 16:18

heeejj !!


det e Jah ( elina ) som skriver ett litet inlägg åt alexandra för hon ska på party hos en kompis och har lite och göra ! : ))


kolla gärna in min blogg om ni vill oh har tid men glom inte att vara sociala på att komentera min och ALEXANDRAS , : ))


Idag :


har vi gjort massor av sköjj ...


tagit roliga kort med webbcameran , ätit mat ... , målat hennes naglar , och sedan kollat på videor på youtube .. läskiga som sånna man blir rädda av , kommer inte kunna sova inatt .. eller jo !



Min blogg !!


elinablogs.blogspot.com, och en VÄLDIG SERIÖS BILD PÅ OSS TVÅ ! (A)


Av Alexandra - 15 oktober 2011 10:27

hallohallo


Jahaa... har vaknat nu..

Satt uppe rätt länge igår, kunde nt sova....


Men de som står på schemat idag är:


Slåin present

Packa kläder till tjejmiddan

Gå till maja runt 5-halv 6

Göra iårdning mig

Åka till Ida

Ha skit roligt

Åka hem

Ta de lungt

o soooova


Ungefär så ser mig dag ut idaaag!


  

Av Alexandra - 15 oktober 2011 01:33

Hejhej *gääääsp*


               Nu ska jag nana...E sjukt trött o bara gäspar hela tiden....   


Natti natti!        


                  

Av Alexandra - 14 oktober 2011 15:29

Va tycker ni att jag ska ha me i min blogg?

Fixar omröstning


Kommentera!!

Av Alexandra - 14 oktober 2011 14:56

Tänkte berätta lite om min musiksmak.


Min allra största IDOL är ULRIK MUNTHER!!!!!

Han har en spec stil, lite gubbigare kläder men de e ju as häftigt!!


Född: 18 februari 1994 (17år)

Bor: Kungsbacka o Kullavik

Föräldrarna: skillda

Insrument: Gitarr, Trummor, Piano o munspel


Allt börja med lilla melodifestivalen 2009 där han slog igenom med : En vanlig dag.

Han vann hela skiten.

O efter några år så börja han åka runt och spela.

Nu har de gått så långt så han e känd även utomlands.

(älskar hans mössa)

Lycka till fina, underbara Ulrik!


  

DÅ 2009



  NU 2011




  ÄLSKAR DIG SÅÅ ULRIK!!!!  

Av Alexandra - 14 oktober 2011 14:46

hejheeej..


im home now!


Seeeeg  dag i skolan, så gött me helg!!


Ska jobba me att få min blogg intressant ;)


ha de gött!


 

 

 

     

Av Alexandra - 14 oktober 2011 07:16

hejhej!


Nuu har jag gjort iårdning mig o ska iväg till skolan om en halvtimme.


Imon e de tjejmiddag hos Ida, de ska bli jätte najjjsigt!


Men nu ska jag dra för min lillebrorsa går mig på nerverna... 










Ha de gött!


   

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som bloggar om lite allt möjligt. Jag älskar musik och att fota!
Hoppas du gillar bloggen
Puss

Fråga mig

13 besvarade frågor

Barncancerfonden!

Klocka

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen?
 Första gången jag läser den
 Flera gånger om dagen
 En gång i veckan
 Lite då och då
 Regelbundet!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards