My Life My Mistake

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Alexandra - 13 oktober 2011 18:57

Anonym- Kan du nt skriva lite om ditt kärleksliv?


Jo visst kan jag de!  

De kommer i nästa inlägg.



   

Av Alexandra - 13 oktober 2011 17:08


HUR SVENSK ÄR DU?
[x] Ditt efternamn slutar på -son
[x] Du känner någon som har samma förnamn som du
[x] Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du
[] I din familj är ni 2 barn
... [x] Du har en mamma
[x] Du har en pappa
[x] Du bor i hus
[x] Dina föräldrar är mellan 35-60 år gamla.
[] Dina föräldrar har gift sig
[x] Din mamma är yngre än din pappa
[ ] Din pappa heter Lars
[ ] Din mamma heter Anna
[x] Din familj har en Volvo
[] Din familj har en silver eller röd bil.
[x] Du har tillgång till Internet hemma
[x] Du har egen mobiltelefon
[x] Du har ett eget rum
[x] Du har varit utomlands minst 2 gånger.
[] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna
[xxxxx] Du har varit i Grekland
[] Du har varit på Öland minst 2 gånger.
[ ] Du har varit på husvagnssemester minst 3 gånger
[ ] Din familj har en husvagn
[x] Någon av dina föräldrar röker
[x] Du har husdjur
[x] De flesta i din familj är blåögda
[ ] Du äter inte McDonalds / pizza / tacos.
[ ] Du följer Allsång på skansen

Av Alexandra - 13 oktober 2011 16:49

Känner att jag behöver en ny header..

Den jag har nu e bara just nu.


Om någon har ork att hjälpa mig o fixa en header, så skulle jag bli riktigt glad ;)


snäälla hjälp! :)


byebye

  

    

   

Av Alexandra - 13 oktober 2011 16:29

När jag har så långt hår som jag sparar till tänkte jag färga de.

Vilken färg tycker ni?


 

1:a bilden



 

2:a bilden ( min favorit )



 

3:e bilden


 

4:e bilden


 

5:e bilden


Vilken färg tycker ni?

Kommentera!

  

Av Alexandra - 13 oktober 2011 07:08

Godmorgon godmorgon.


Nu har jag vaknaat o gjort mig iårdning.


Börjar 8 alla dagar utom måndagar då börjar vi 09.15

Sissta lektionen e musik o jag e me i gruppen som slutar tidigare idaag :D


Jaaaaahaaaa, får la dra mig tillbaka nu..


ha de gött  



Av Alexandra - 13 oktober 2011 07:05


  



Låten e till dig mamma   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som bloggar om lite allt möjligt. Jag älskar musik och att fota!
Hoppas du gillar bloggen
Puss

Fråga mig

13 besvarade frågor

Barncancerfonden!

Klocka

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen?
 Första gången jag läser den
 Flera gånger om dagen
 En gång i veckan
 Lite då och då
 Regelbundet!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards