My Life My Mistake

Alla inlägg under december 2011

Av Alexandra - 29 december 2011 01:23

Åhhh de e så gøtt o va i Norge nu!

Tagit ledigt en vecka extra från skolan så ska bli riktigt gøtt o va hær i ca 3 veckor :)


Btw vet att de e lite konstiga bokstæver menmen va kan man gø åt de ;)


Hoppas alla har ett gøtt lov!


Kramkram

Av Alexandra - 27 december 2011 23:55

Hej! Sorry att jag nt hunnit blogga men haft fullt upp..Imon ska jag till Norge o äntligen träffa de fina människorna där uppe.. Haha .....Berättar mer imon.. Kramkran

Av Alexandra - 27 december 2011 00:06

Just nu känns de som att allt är över.....

Hur ska man komma över en person?


VARFÖR FEGAR JAG UT O VARFÖR LA JAG UT DE INLÄGGET PÅ FACEBOOK???

 

INGEN ANING...

JAG HAR LÄRT MIG NÅTT...

JAG SKA TÄNKA EXTRA NOGA INNAN JAG GÖR DE..


OCH INTE VA SÅ RÄDD FÖR ALLT...

Av Alexandra - 25 december 2011 20:33

Tjo!


Kom hem nu, har varit hos pappas tjejs syster o spelat julklappsleken...första gången o de va riktigt skööj!!

Jag vann lite också o de är ju skiit najjs!!!


  • Marabou Daim
  • Våtservetter
  • Små ramar
  • Mobilhållare

Najjsig daag!!!


Kramkram



Av Alexandra - 24 december 2011 19:54

Tack för allt!


 
Av Alexandra - 24 december 2011 19:09

Av Alexandra - 24 december 2011 09:56

De e mysigt att gå in på facbook när man precis har vaknat o se att man har ett meddelande.. Efter att jag läst de så bubblar de i hela kroppen <3

Av Alexandra - 23 december 2011 21:38

Jag sitter o darrar, kan inte prata o allt e bara fantastiskt härligt!!!


Jag la ut: Om du e singel sätt denna på din status om en person skickar '' ♥ " vill den bli ihop med dig :D<3

på facebook..

och jag fick ett hjärta tbx!!!!!! AV DEN JAG ÄSKAR!!!!!!!! bara så alla vet va de ingen av dom som gilla statusen ;)


OMG ÖVERLYCKLiG!!!!!

 

Vill bara till han nuuuuu!!!!!

 

KÄR som SATAN I GATAN!!

 

 

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som bloggar om lite allt möjligt. Jag älskar musik och att fota!
Hoppas du gillar bloggen
Puss

Fråga mig

13 besvarade frågor

Barncancerfonden!

Klocka

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen?
 Första gången jag läser den
 Flera gånger om dagen
 En gång i veckan
 Lite då och då
 Regelbundet!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards