My Life My Mistake

Alla inlägg under december 2011

Av Alexandra - 9 december 2011 14:36

Kan man gö bort sig mer?? o just inför den man gillar?? omg!! :o

 

 

Av Alexandra - 8 december 2011 20:30

Sorry för att jag nt bloggat så mkt men har verkligen nt tid.. har fullt upp

 

Av Alexandra - 6 december 2011 21:36

Fråga:


Från: Anonym

Fråga: Kan du nt lägga ut bilder på hur man håller ackorden: G, A, Em, D, C och E?


Jo visst kan jag de! :D


              

G


 

A


 

Em


 

D


 

C


 

E

Av Alexandra - 5 december 2011 21:58

 
Av Alexandra - 4 december 2011 21:33


DU VA SJUKT GRYM IGÅR!!!

DU KOMMER BLI SOM ULRIK OM NÅGRA ÅR!!!


DU VANN NT IGÅR MEN DU KOMMER ENDÅ BLI STOR!


   

Av Alexandra - 4 december 2011 21:03

LÖRDAG:


Jag vakna runt halv 11 tiden, låg kvar i sängen till kl 11..

Jag följde me Jessica (pappas tjej) o hennes mamma till en loppis i Mölndal...

Dom hitta säkert nått fint..Dom hade glömt en sak på loppisen, så jag stanna kvar i bilen o spela på Ipaden...


Senare mot eftermiddagen så åkte vi o köpte godis, resten av kvällen så satt jag vid datan, spela på gitarren, musik o sen halv 8 kolla jag på Junior Eurovision Song Contest , Erik va grym!! Han kom 10 /13  de e rätt OK.


Btw jag nördar Tempel run!!!


Mitt rekord just nu ------>         





SÖNDAG:


Idag har jag varit på Teater kl 3 me familjen på lisse :)

Vi kolla på Dagotto ,sviiin kul!! Den höll på från 3-5 , o en paus kl 4 :)

När de va slut så tog vi en tur på lisse , jätte kort.. :)


Sen va vi sviiin hungriga för vi hade nt ätit på hela dan typ så vi tog vägen om en pizzeria o tog me oss hem :)


Jag o Andreas har slått in julklappar , så nu va de avklarat för tillfället.........


Nu sitte jag o glor tv o data :)

Ni får ha de gött!!! Vi hörs


  

Erik Rapp


 


Av Alexandra - 3 december 2011 21:43

Äntligen lärt mig spela ''adele - someone like you'' på gitarr!!


SONG:http://www.youtube.com/watch?v=hLQl3WQQoQ0&ob=av2e

CHORDS:http://tabs.ultimate-guitar.com/a/adele/someone_like_you_crd.htm


 


Av Alexandra - 2 december 2011 22:43

     


DU KOMMER BLI STOR!!

 

MOA LIGNELL!

 

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som bloggar om lite allt möjligt. Jag älskar musik och att fota!
Hoppas du gillar bloggen
Puss

Fråga mig

13 besvarade frågor

Barncancerfonden!

Klocka

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen?
 Första gången jag läser den
 Flera gånger om dagen
 En gång i veckan
 Lite då och då
 Regelbundet!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards