My Life My Mistake

Alla inlägg under december 2011

Av Alexandra - 16 december 2011 18:40

Ny blogg..MEN de funkar nt att logga in..

Så jag stannar kvar!


 

Av Alexandra - 16 december 2011 18:30

[ ] Du har en pojkvän.
[x ] Du har ett eget rum.
[x ] Du har en mobil.
[ x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x ] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x ] Du klär dig som du vill.
[ x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[ x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ x] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[ x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[ x] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[ x] Du har varit på konserter.
[ x] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[ x] Du önskar inte att du var någon annan.
[ x] Du spelar någon sport.
[ x] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[x ] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[ x] Du vet vad som händer i världen.
[ xx] Du bryr dig om folk.
[ x] Du är nöjd med ditt liv.
[ x] Du kan mer än ett språk.
[ x] Du har ett smeknamn.
[ x] Du har ett husdjur.
[ x] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga "fiender".
[ x (tror de iaf )] Du är en ganska snäll person.

Total:
———————————
Total :

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

 

Av Alexandra - 16 december 2011 18:27

 

 
Av Alexandra - 15 december 2011 15:50

   

Saknar dig obeskrivligt mkt!!

Av Alexandra - 15 december 2011 15:16

Nu när jag har flyttat så vågar jag visa vem jag igentligen är, jag är mig själv.

Men när de har hänt nått, nån ksk sagt nått dumt till mig... Jag e van vid de från förra skolan o jag trodde att jag kommit ifrån de.. Vissa kommentarer tar hårt på mig, o de sitter i huvudet i flera veckor..


Blev ALLTÏD iggad o sårad från förra skolan o även LITE( jätte lite  ) nu.. De e som att man pratar med en vägg...

Av att bli sårad, lämnad o nt ha den närmaste i ens liv vid en sänker mig..o de dyker upp i mina tankar ibland.. i skolan, på kvällarna, nätterna.. överallt.. de bara kommer.. o de kan gö att jag e deppig ibland o de e verkligen inte meningen o de handlar nt om att nån av er har gjort nått.

Jag ksk slänger ut mig ett skämmmt men nån tar de på allvar o blir sur o de e verkligen nt meningen att de ska bli så.. :/

Jag e jätte LEDSEN för de jag gjort :/


FÖRLÅT


Av Alexandra - 14 december 2011 18:00

för er som vill länkbyta.... de e bara o säga till! :)

Av Alexandra - 14 december 2011 13:53

Jag hoppade på bussen..busschauffören skällde på mig för att jag nt hade reflex..


Kom till stationen.. vänta i typ 25min...sen kom tåget..


Lyckades hitta två julklappar på kungs.. :D


Hade skit kul!!


Kramkram



Av Alexandra - 14 december 2011 13:38

Sommaren 2010! Vet att de är ett år sen..

 

               

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som bloggar om lite allt möjligt. Jag älskar musik och att fota!
Hoppas du gillar bloggen
Puss

Fråga mig

13 besvarade frågor

Barncancerfonden!

Klocka

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen?
 Första gången jag läser den
 Flera gånger om dagen
 En gång i veckan
 Lite då och då
 Regelbundet!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards