My Life My Mistake

Alla inlägg under november 2011

Av Alexandra - 30 november 2011 20:26

ALEXANDRAS FRÅGOR:

favorit klädaffär?    
vilka bloggar följer du ?

Gillar du nån, såfall vem?

vad gör du när du är med kompisar?


cola/sprite?
gitarr/piano?
tacos/pizza?
tjejkompisar/killkompisar?
converse/högklackat?
höst/vinter?
mobil/dator?
iphone/xperia
jeans/shorts?
bikini/baddräkt?

 

1. Bikbok, Ginatricot m.m

2.. Många, Idas, Linneas, Alexandras m.m

3. Ja, jag gillar nån. O jag kan säga att han går på samma skola ;) nt mer

4.Slappar , tar de lungt, snackar,skrattar o mkt annat ;)

 

6. Måste säga Cola !

7. GITARR!!!!

8. Tacos

9. Båda såklart! Lika kul att va me killar som tjejer ;)

10. Converse

11. Vinter!

12. Dator!!

13. beror på ;)

14. De beror på värmen haha ;)

15. bikini!

 

LINNEAS FRÅGOR:

hej,
hur ofta messar du?
tänkte bara på det...

 

svar: Minst en gång om dan, men de kan bli mkt mkt mer ocksåå :)


vilken är din favo låt av Ulrik?

 svar: Alburn road, den e bra i alla lägen!


ELINAS FRÅGA:

Favvo blomma?

Svar: Rööd rooos :)



ANONYMS FRÅGA:

Vasför har du en bild på ditt öga?

Svar: Visste nt riktigt vilken bild jag skulle ha :)





Tack för era frågor!

 

 


 


 



 
Av Alexandra - 30 november 2011 17:45

heeeeeej!


Idag blev jag klar me min julklapp till mamma! :) plus att jag redan har haft en färdig.. Bilderna kommer i slutet av inlägget.. ;)


Idag har vi haft: matte, NO, slöjd, svenska o elevensval (slöjd)  


Påå elevens val kom jag o Vanessa typ 20min tidigare, vi orka nt stå o frysa o tröka ner oss så vi gick 20 min innan alla andra..

Jag skulle va me Maja  så hon satt utanför för att hon slutade mkt tidigare ;)

Vi gick till KAGO o köpte macka o lite lite lite gooodis :)


Nt så mkt mer att berätta om dagen ;)


Här kommer iaf mina julklappar to mom...

   

// Alexandra


Av Alexandra - 29 november 2011 19:19


KOLLA HELA!

TROR NT DE E MÅNGA SOM VET HUR HAN HAR DE  

STACKARN!

Av Alexandra - 29 november 2011 17:28

tjotjo


De har varit en wierd dag today....;)

Jag e konstig.. jag gjode läxa idag!!!nt ofta asså!!



Efter tyskan, så tar vi alltid vägen genom cafét o då blev jag sååå nervööööös igeeeen... störande..hohohohoho...


Vi sluta kvart i tre idag, sissta lektionen va idrott.. blev helt slut av den där uppvärmningen.. svansjage..


Btw vi har grejat o skrivit  mkt på evernote today asså på ipaden , även laddat ner massa balla appar 


Juste vi hade bild idag, o alla skulle typ göra klart sina  målningar o jag o många andra va klara , så de va fri  målning elr så fick man spela på Ipaden.. Jag o några andra NÖRDAR tempel run!!! AS grymt!!! ett enormt stort app tips asså.. nt för android då..;)


Jag måste bara säga att jag  längta enormt mkt till jag ska till ullared :D

O jag längtar till julovet så jag kan dra till norge i en vecka!! aa och klart alla julklappar... julen e alltid så mysig! Julgran o allt!!


Jaaaa de finns nt s mkt mer o prata om :) men vi hörs vettu!


 

Av Alexandra - 29 november 2011 17:19

SISSSTA DAGEN ATT FÅ STÄLLA ERA FRÅGOR JAG SVARA PÅ ALLT!

FRÅGA PÅ!


 

Av Alexandra - 28 november 2011 17:14

hejhej  


Idag har de varit en lång dag.  

Jag och Vanessa höll i idrotts lektionen idag o me de kan jag la säga att de gick sådär...Jag kunde bara uppvärmningen men nt de andra men de fixa Vanessa ;)


Sen va de dags för SO.. o vi har ju fullt upp me o jobba på hemtentan o sen skriva på Ipaden.. wohoo!!!


Sen 11.50 va de lunch jaaaao! mummmms elr nt hihihihihi :D

På rasten satt typ alla o nörda Ipad..Jag o Maja tog ett varv.. men de skulle jag aldrig gjort.. de sänkte humöret... noot good...      

När vi kom tbx så satte jag mig på gölvet o satte på musik.. jag va typ borta.. i andra tankar...


Kl ett började svenskan o jag hörde inget i början.. va fortfarande i andra tankar...   

De va grupparbete o vi ska skriva nån fantasy berättelse.. sååå fuuun!..


Efter svenskan ska vi ha matte o NO... No:n e nt kuul just nu asså.. shiit va våran grupp ligger efter....


Vi sluta halv fyra.. o då va de dags för den långa vandringen hem i kylan..

När jag kom hem så tog ja ba nått o åt.. in på datan o direkt på me musiken..

Efter ca 10 min fick jag ett SMS från mom.. så jag ringde henne o så snacka vi i ca 20 min.. de va länge sen!     


Nu sitter jag o diggar musik o låter tankarna flyga...


 

Av Alexandra - 28 november 2011 16:51

I have to stop loving you! this will not work!

 It never happens nothing!

 I am struggling to stop loving you!

 I wish you to say hello to me soon ..

but it will never happen ..

 I will not stop loving you but I have no choice?

If I do not stop, I'll just sad

     

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som bloggar om lite allt möjligt. Jag älskar musik och att fota!
Hoppas du gillar bloggen
Puss

Fråga mig

13 besvarade frågor

Barncancerfonden!

Klocka

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen?
 Första gången jag läser den
 Flera gånger om dagen
 En gång i veckan
 Lite då och då
 Regelbundet!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards