My Life My Mistake

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Alexandra - 12 november 2011 20:18

 Jag o Ida satt på bänken vid skåpen...

Då kommer två st mot oss,  Ida går tiill sitt skåp utan att tänka på att dom kom o jag följde efter..


Då sa dom:


Dom- Går ni nu när vi kommer? :o

Vi svarar nt

Dom- men svara då!!!!

Vi svarar fortfarande nt

Dom- vi e singlar så de e bara o komma...

Ida sa nått o alli sa- va?

Dom- sa du nåt????????????

Ida o alli gick..

Dom- MEN DRA NT FÖR I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!



HAHAHAHAHHAHAHAHA AS KUUUUUL GLÖMMER DE ALDRIG!!

Av Alexandra - 12 november 2011 20:10

hejhopp!!


Ja...Jag sov hos Ida fre-lör kl 08.50 va vi på chalmers...


Vi va på chalmers i 7 timmar men de va bara bra!!!

Vi vann de viktigaste!!

Glömde berätta vf vi va där.. Vi höll på me en lego robot..

Man programerar den i datan o allt handlar typ om procent...


Men jag va den som måla ''tavlor''hehe.

Vi vann av alla, asså vi vann för bästa poäng o skit..

DE VA AS GRYMT O MAN VA GRYMT NERVÖS!!!

Men vi vann nt hela skiten men om vi skulle de skulle vi få åka till Norge.. men vi va faktiskt de yngsta de som vann va 9or.. så hahahahha :)


PS. jag hade skiiiit kul hooos IDAAAA

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som bloggar om lite allt möjligt. Jag älskar musik och att fota!
Hoppas du gillar bloggen
Puss

Fråga mig

13 besvarade frågor

Barncancerfonden!

Klocka

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen?
 Första gången jag läser den
 Flera gånger om dagen
 En gång i veckan
 Lite då och då
 Regelbundet!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards