My Life My Mistake

Alla inlägg under januari 2012

Av Alexandra - 31 januari 2012 17:20

Ska snart iväg på träning me Ida! :D

Av Alexandra - 30 januari 2012 20:22

För er som är rädda för att visa erat verkliga ja..


När jag började i den nya skolan va jag jätte blyg och tyst.

Jag va rädd för va alla skulle tycka och tänka om jag var mig själv.

De enda personerna som riktigt visste hur jag var som person va dom som verkligen kände mig, jag kunde öppna mig för dom.

Dom aceptera mig som jag var, o jag kände mig trygg men när jag är i skolan så blev jag liten o blyg igen...

Nu har jag insätt att de spelar ingen roll va alla tycker om mig, jag vill bara slappna av och vara mig själv o de visar sig att jag inte fick några kommentarer eller blickar.

Nu är jag mitt verkliga ja i skolan, jag är mig själv helt enkelt.


JAG TYCKER VERKLIGEN ATT NI SOM ÄR RÄDDA FÖR ATT VISA HUR NI IGENTLIGEN ÄR, NI SKA TA TAG I DE! DET ÄR INTE SÅ FARLIGT SOM NI TROR, JAG LOVAR!

Av Alexandra - 30 januari 2012 17:06

Följ mig på istagram:

Alexxanddra

 

 

Av Alexandra - 30 januari 2012 16:28

Haallooo nu e jag back!


De har varit mycke i skolan, hemma o lite annat men nu är jag tbx!


Under tiden jag har varit borta har de hänt rätt mycke..

Jag har bestämmmt att  jag ska ta hål i örat under veckan och min underbara, fina vän ska med mig klarar de inte utan henne!!

Under helgen har jag varit i Norge i hälsat me mammsen, lillebrorsan o alla andra.

När jag kom in i värmen stog de en påse till mig, jag öppna o i låg de jätte fina örhängen, sååå söta!!


Jaja.. Idag har de varit en seeeg dag men har haft humöret på topp!

Ikväll ska jag iväg o ''shoppa'' me pappa, behöver dans kläder tills imon o lite annat.


Känns som att de e sjukt mkt planerat i veckan...

men hoppas jag kommer träffa sötnosen haha

 

Just nu lyssnar jag spotify!


Puss o Kram

 

 






Av Alexandra - 22 januari 2012 11:05

11 saker som tjejer älskar:

 
 ♥ killar som börjar skriva i chatten.
♥ killar som skriver långa sms om hur mycket de tkr om dig.
♥ killar som kramar dig bakifrån.
♥ killar som tittar på dig som om du skulle vara den enda tjejen han ser.
♥ killar som kysser dig om du skriker på dem.
♥ killar som inte bara skriver ok, utan snarare ger ett något längre svar tillbaka.
♥ killar vågar att visa känslor för dig framför andra.
♥ killar som ger / lånar ut sin hoodie.
♥ killar som kysser dig bara för att få dig att hålla käften.
♥ killar som alltid tar din hand.
♥ killar som älskar dig för vem du är!

Av Alexandra - 19 januari 2012 16:31

Jahopp den här dagen har gått skiit fort....

ÅÅÅHHH så GÖTT me håltimme!

Sluta fem över 2.. rätt najjs...

Två läxor tills imon o jag har nt enns börjat... de e jag de! jaahh!


Ikväll runt 7tiden ska jag ut o sälja.. :/ e as trött men men man får ju kämmmpppa för att få pengar.

Efter de drar jag på kalas... Blir en låång dag endå.. hehe...



  


KramKram <33


Av Alexandra - 17 januari 2012 21:04

Shit va najjsiga saker som hänt i skolan idag!!!

  • Fick ett najjsigt leende hahaa
  • En fin röst snacka till mig.. haha

Btw... Im inlove... igen.....


 

Av Alexandra - 15 januari 2012 12:00

Dålig bild men hoppas ni ser va de ska förställa

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som bloggar om lite allt möjligt. Jag älskar musik och att fota!
Hoppas du gillar bloggen
Puss

Fråga mig

13 besvarade frågor

Barncancerfonden!

Klocka

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen?
 Första gången jag läser den
 Flera gånger om dagen
 En gång i veckan
 Lite då och då
 Regelbundet!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards