My Life My Mistake

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Alexandra - 27 november 2011 21:25

10 sanningar om mig


  1.  1. Älskar att ta kort!
  2. 2. Vill bli polis när jag blir stor..
  3. 3. Älskar att hänga me kompisar!!
  4. 4. Jag e lång
  5. 5. Diggar musik!
  6. 6. Har tre autografer,av Timo, Erik Saade o Ulrik!!
  7. 7. Super rädd för spindlar!!
  8. 8. Snälla personer e trevliga ;)
  9. 9. Har blåa ögon
  10. 10. Gillar alltid nån me brunt hår (a)

 

 
 
Av Alexandra - 27 november 2011 18:46

HEJHEJ!!!


Idag har jag varit på kungsmässan me Ida. Vi börja me att gå in på GinaTricot, vi köpte likadana tröjer...AS BALLT!

När de va dags o äta o båda hade satt sig ner så fick vi syn på en kille runt 10 års åldern, han va SKIIT lik Cody Simpson!!! När han va lite mindre asså!!!    typ såhär..

Vi mötte på dom flera gånger.. asså på pricken liik!!!


Sen satt vi utanför JC.. så kom de två killar o satte sig där asså vid stolarna....  efter typ 5 SEK så gick vi asså man kände sig verkligen iaktagen.. 2 min senare så va dom borta...

efter ett tag såg vi dom igen.. Vi hade trööök så vi stalka dom..hihihi.....dom ¨ksk fatta de.. vem vet....hoho

Sen så börja dom stalka oss ist!!! haha!! as länge!!!!  såå kuuul!!! men tillslut så va jag tvungen o sitta ner i typ 5 min hade ont i ryggen... o då sluta ju dom att stalka.... vi försökte hitta dom igen men dom stack till tåget... haha


SJUKT ROLIG DAAAG!!!!!



 




Presentation


Hej, jag är en glad tjej som bloggar om lite allt möjligt. Jag älskar musik och att fota!
Hoppas du gillar bloggen
Puss

Fråga mig

13 besvarade frågor

Barncancerfonden!

Klocka

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen?
 Första gången jag läser den
 Flera gånger om dagen
 En gång i veckan
 Lite då och då
 Regelbundet!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards