My Life My Mistake

Alla inlägg under november 2011

Av Alexandra - 19 november 2011 15:09

tjotjo


Kom hem ungefär tjugo i två från maja.

Sov över där igår. Ida, Maja Å, Amanda, jag o maja D så asså hon vi sov hos..


Vi kom dit runt 1-2 tiden..

Vi tog tåget till kungsmässan ( hatar att åka tåååg )


Vi gick till pasta resturangen o åt lite först, sen gick vi runt o chilla lite..

Sen när vi nästan va framme vid tåget så såg vi de åka.. så vi missssa de.. :o

Så 18.47  skulle de andra tåget komma, gjorde det de då? ne , förstenat såklart..


När vi kom hem till  Maja så bestämmmmde vi hur madrasserna skulle ligga o allt så vi bädda.. osv..

När klockan va ca 8 satte vi på en film.. o efter den filmen satte vi på '' I taket lyser stjärnorna'' alla blev typ gråt färdiga.. så vi stängde av... juste medans vi kolla på filmen så åt vi (taco ships) me ost o gräddfil o nån grön röra.. haha :)


Efter filmen va vi inne på datan lite, men Maja va tvungen att sova för hon skulle upp tidigare än oss pga av en sak :)


Så runt 1 sov alla förutom jag.. :o va nt trött alls men jag försökte o somna, iaf efter ett tag.. :)


När vi vakna låg vi o åt godis o allt o snacka osv....

Efter ett tag så orka vi gå upp o äta frukost :)


Sen va de la nt så mkt mer efter de...



Idag ska jag va hemma o dö av tråkighet!!!!!!!! + imon me


Ha de gött!!


Ps. Tack för en najjs helg alla


  


GLÖM NT FRÅGESTUNDEN!!!!! FRÅGA VA NI VILLL!!!!

Av Alexandra - 18 november 2011 09:53

hejhej


gjort om bloggen, venne om de blev så bra.. va tycker ni??? :)



Av Alexandra - 17 november 2011 21:11

 


Från: Gina Tricot

Pris: 199 NOK



  


Från: Gina Tricot

Pris: 79,90



  


Från: BikBok

Pris: 199,90

Min färg: Beige

Av Alexandra - 17 november 2011 20:54

Alllvarligt du sitter typ fast i mitt huvud :o


Kan nt sluta tänka på diiiig!!!!!

Diiittt najjsiga leende...dina ögon...hela duu.....

 

Ps. I Love U <3

Av Alexandra - 17 november 2011 19:09













Av Alexandra - 15 november 2011 19:39









As najs !

JoJo !

 

 

 

 

 

  

 

Av Alexandra - 15 november 2011 19:08


Du vet välll att jag faller!!!

Av Alexandra - 14 november 2011 20:57

GLOR SÖNDER SKOLKATALOGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som bloggar om lite allt möjligt. Jag älskar musik och att fota!
Hoppas du gillar bloggen
Puss

Fråga mig

13 besvarade frågor

Barncancerfonden!

Klocka

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen?
 Första gången jag läser den
 Flera gånger om dagen
 En gång i veckan
 Lite då och då
 Regelbundet!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards