My Life My Mistake

Alla inlägg under december 2011

Av Alexandra - 14 december 2011 11:16

Hejhej.. Jag e sjuk idag.. :/ vakna av att magen typ krammmmpa o att huvudet höll på att explodera..Jag tog en tablett o la mig igen.. Jag vakna runt 9 - 10 tiden, men hade fortfarande ont i huvudet..Hoppas de blir bättre under dagen så jag kan komma till skolan imon.När jag kommer in på datorn så ska jag skriva om vad jag gjorde igår.Btw de e första inlägget me Ipaden o df kommer ingen bild med.

Av Alexandra - 12 december 2011 21:52

Imon blir de julklappshandling!!  gött!!

 

 

Av Alexandra - 12 december 2011 20:46

Anonym

en av dina bästa vännner, vem saknar du mest?


Svar: Jag saknar alla! Men har nt träffat Linnea o Jesper sen jag flytta,


Men den jag nt sätt på SKIT länge asså innan jag flytta e Jesper.. Hoppas verkligen att vi

kan ses snart!

Saknar Linnea me o ja längtar verklligen tills jag kommer tillbaka o hälsar på!!!!!!

Saknar er!!!!!!


 

</3

Av Alexandra - 12 december 2011 20:31

 
Av Alexandra - 12 december 2011 16:07


Me jeppe!! :D <3

  
Av Alexandra - 11 december 2011 22:39

Tyckte att de va dags att prova att färga brunt nu.. Nt planerat men ja.. de bara blev så ;)


 





 

Före

 

  

Efter

Av Alexandra - 11 december 2011 17:13

Heeeej


De har hänt nått wierd me mitt hår...

I fredags sa maja att jag hade nått blått i håret, hur mkt som hest!!!!!!!

De ser typ ut som bläck..... men de försvinner nt!!! :o


Efter maten ska jag iväg o köpa lite tonings saker.... så blir lite brunare hår än innan ;)

Men de försvinner nog ganska snabbt :D


Får se hur dette går...

Av Alexandra - 11 december 2011 15:20

hejhej


Idag va första gången jag dela ut reklam..

Jag delar ut på andra sidan gärnvägen ;)


Jag börja jobba kl 12  o kom hem kl 14.... men tiden gick fort :)

Men de blir lättare nästa vecka när jag vet hur man gör :)


För er som är intresserade av direktreklam, alllltså av att dela ut de varje helg kan kontakta dom:


http://www.sdr.se/


Lycka till så fall!



Presentation


Hej, jag är en glad tjej som bloggar om lite allt möjligt. Jag älskar musik och att fota!
Hoppas du gillar bloggen
Puss

Fråga mig

13 besvarade frågor

Barncancerfonden!

Klocka

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen?
 Första gången jag läser den
 Flera gånger om dagen
 En gång i veckan
 Lite då och då
 Regelbundet!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards