My Life My Mistake

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Alexandra - 19 oktober 2011 22:21

Jag e som jag e....konstig, nt som alla andra o knäpp som de flesta säger...


Att bli retad för att jag e som jag e...

Få fåniga historier som handlar om mig......

De e nt kuul....


De gör mig nertryckt o osäker på om jag verkligen kan va mig själv...

Jag ska försöka stå för den jag e o bara slappna av o vara den jag verkligen e..


  




 
Av Alexandra - 19 oktober 2011 20:08

Här kommer lite videos..








Av Alexandra - 19 oktober 2011 19:50

                        Mitchel Cave   

                


                                                  


                                                       

             Clinton Cave 

 






 Mitchel o Clinton Cave är Bröder o gör de flesta låtarna tillsammans..


Alltså covers..


Här kommer några exempel...


 

  

  




 De finns mer me Mitchel o Clinton Cave, kolla youtube o twitter so hittar nii :)

Finns även med Clinton Caves kompis som kommer i nästa inlägg..


Av Alexandra - 19 oktober 2011 19:42

Svårt att sluta tänkaa.... 

när man hör låten......

(lite wierd röst).....



Av Alexandra - 19 oktober 2011 16:51

Heeej


Hemma för en stund, fick stanna över på slöjden :/ Kommer aldrig hinna klart tills höst lovet.....


De har varit en skiiit daag......kan man säga.....


De börja ös regna när jag skulle gå, så fick stå o vänta en stund men de sluta nt regna mindre för de.... så e helt blöööt..


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som bloggar om lite allt möjligt. Jag älskar musik och att fota!
Hoppas du gillar bloggen
Puss

Fråga mig

13 besvarade frågor

Barncancerfonden!

Klocka

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen?
 Första gången jag läser den
 Flera gånger om dagen
 En gång i veckan
 Lite då och då
 Regelbundet!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards