My Life My Mistake

Alla inlägg under oktober 2011

Av Alexandra - 19 oktober 2011 20:08

Här kommer lite videos..








Av Alexandra - 19 oktober 2011 19:50

                        Mitchel Cave   

                


                                                  


                                                       

             Clinton Cave 

 






 Mitchel o Clinton Cave är Bröder o gör de flesta låtarna tillsammans..


Alltså covers..


Här kommer några exempel...


 

  

  




 De finns mer me Mitchel o Clinton Cave, kolla youtube o twitter so hittar nii :)

Finns även med Clinton Caves kompis som kommer i nästa inlägg..


Av Alexandra - 19 oktober 2011 19:42

Svårt att sluta tänkaa.... 

när man hör låten......

(lite wierd röst).....



Av Alexandra - 19 oktober 2011 16:51

Heeej


Hemma för en stund, fick stanna över på slöjden :/ Kommer aldrig hinna klart tills höst lovet.....


De har varit en skiiit daag......kan man säga.....


De börja ös regna när jag skulle gå, så fick stå o vänta en stund men de sluta nt regna mindre för de.... så e helt blöööt..


 

Av Alexandra - 18 oktober 2011 22:25

Att allt i livet ska va så svårt o jobbigt.....

Alla kommentarer som trycker ner en....

Tankarna kommer tbx....

O allt blir bara värre.......


Jag har ingen aning om hur man blir av me den mobbade känslan..

om att nt bli uppskattad o nertryckt.....


Orden du slänger ut ur din mun, kan göra ont o såra en...

men de förstår man nt fören de e försent...


 

Av Alexandra - 18 oktober 2011 20:54

Haaallooo!!


Kom hem nu o har köpt vinterjackan o låås!!


Jackan e perfekt!!

aa...låset...de e säkert perfekt de också... hehe


Nu försöker jag föra över lite bilder till datan meeen de funkar nt!!! fel kabel!!!



 

Haaa deee göttt

Av Alexandra - 18 oktober 2011 17:46

   Ida fixa mina naglar igåår   


     

Taack!! :)


http://fashionfriendsandtrends.blogspot.com/

Av Alexandra - 18 oktober 2011 17:21

            



Saknar dig enormt!! 

 

De va några månader sen du lämna mig...

Stackare, visste att de skulle hända nått me dig när jag va i Grekland....

De e skit tomt utan dig gumman o du betyder fortfarande enormt mkt för mig...


De e många som säger:

- Hur kan man bli så lessen för en hamster? :o


Svaret på de e :

Jag e en RIKTIG djur människa o jag va me henne precis varje dag.


Jag e nt som andra, o tröttnar utan de va roligt hela tiden..


  Matte tänker på dig  


  MIMMI VILA I FRID  

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som bloggar om lite allt möjligt. Jag älskar musik och att fota!
Hoppas du gillar bloggen
Puss

Fråga mig

13 besvarade frågor

Barncancerfonden!

Klocka

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen?
 Första gången jag läser den
 Flera gånger om dagen
 En gång i veckan
 Lite då och då
 Regelbundet!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards