My Life My Mistake

Alla inlägg under februari 2012

Av Alexandra - 6 februari 2012 19:01

FOTO-TÄVLING


För att va med:

Skicka bilden till:

gbg-alli@live.se

och skriv varför just du ska vinna (visar ite upp det på bloggen)

Glöm inte att skriva vart du har tagit bilden!


Va vinner man??

Man vinner en länking till din blogg i 2 veckor!


För större chans att vinna:

Länka min blogg i din blogg


Anmäl er senast 15/2!


Lycka till!

Av Alexandra - 6 februari 2012 16:35

Haalllloooo!

Seg dag idag, kunde nt va me på idrotten för att jag e hostig o ont i halsen..

Just nu kollar jag lite kläder som jag funderar på att beställa ;) 

Hoppas ni har haft en good day!


Puss o Kram!

Av Alexandra - 5 februari 2012 23:37

Kollat film så lägger mig nu.. Lite sent men de e jag de! Hosta och ont i halsen.. Jaao de kan ju inte bli bättre!! Nää nu får jag sluta tjöta! NATTI

Av Alexandra - 5 februari 2012 20:47

Can not you just tell me?

 It is not important to you .. I know ..

I try to move on, stop trying to stop me!

 please stop playing the damn game with me..

Av Alexandra - 5 februari 2012 10:04

Gomorron alla!

Vakna runt 8tiden.. min lillebrorsa o hans kompis skrek o höll på...kulkul..

Som ni kanske fatta så hans kompis sovit över..inte en enda lugn stund ;)

Just nu sitter jag o lyssnar på äckligt med ansiktet den sätter sig i huvudet!!

 

Idag är inget planerat, de blir la att sitta vid datan hela dagen...

Nee.. nu ska jag dra o äta lite.


Puss o Kram

Av Alexandra - 5 februari 2012 00:54

Nu ska jag typ sova.. kan knappt hålla uppe ögonen...

Hoppas alla haft en ball dag! Min har varit helt okej faktiskt.

Va en tur förbi frölundatorg o mötte ida, så de va najjjs :)


Glöm inte att foto-tävlingen är igång!

http://alexandrablogs.bloggplatsen.se/2012/02/04/7248703-foto-tavling/#kommentarer


Natti natti


Av Alexandra - 4 februari 2012 11:45

Halloj!

Hur mår ni?

Va kan man hitta på..?

En lååång o seeg lördag....inte min grejj..

Blir la att jag går ut o fotar elr nått sånt..

Juuste måste köpa godis idag! Drar till k-gallerian sen..

 


Igår körde jag lite styrka, vet nt om jag pallar träna idag har fått hosta och ont i halsen.. :/

Men får hoppas att de går över!

 


Va ska alla andra hitta på för sköjj idag då?


Ha de bäst!

Puss o Kram!

  

...

Av Alexandra - 4 februari 2012 10:58

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som bloggar om lite allt möjligt. Jag älskar musik och att fota!
Hoppas du gillar bloggen
Puss

Fråga mig

13 besvarade frågor

Barncancerfonden!

Klocka

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen?
 Första gången jag läser den
 Flera gånger om dagen
 En gång i veckan
 Lite då och då
 Regelbundet!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards