My Life My Mistake

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Alexandra - 12 februari 2012 18:43

Måste städa nu asså!

Men ska baka också, kokosrutor.

Receptet är längre ner i inlägget.


 

http://www.recept.nu//1.322098/leila_lindholm/efterratter_godis/agg_mejeri/leilas_choklad_och_kokosrutor


Puss o Kram


Av Alexandra - 12 februari 2012 17:04

Lördag och Söndag

Tjobre!

Kom hem för ca en timme sen efter att ha sovit över hos Ida.

Vi hade SKIT kul! tycker jag iallafall!

Vi kolla mello igår o båda rösta på Ulrik o såklart så gick han vidare!

Efter de så kolla vi på ''saknar dig'' den va inte lika bra som jag trodde men bra va den! :)

Vi la oss runt 12 men vi låg o prata lite också..


Idag gick vi ner till sjön o fota lite, somsagt så vill jag bli fotograf så de är ju bra att jag får öva mig lite.

Sen har vi övat på dansen en hel del men kom inte ihåg allt men de gick endå..


Kanske ska iväg en tur till elina sen får se va som händer.


 

Bjuder på den ;)


Presentation


Hej, jag är en glad tjej som bloggar om lite allt möjligt. Jag älskar musik och att fota!
Hoppas du gillar bloggen
Puss

Fråga mig

13 besvarade frågor

Barncancerfonden!

Klocka

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen?
 Första gången jag läser den
 Flera gånger om dagen
 En gång i veckan
 Lite då och då
 Regelbundet!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards