My Life My Mistake

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Alexandra - 26 mars 2012 20:40

Måndag


Tjenare

har inte varit hemma idag kom nyss hem så ska berätta va jag har gjort idag.


Varit en piss dag i skolen pga en sak men annars va de väll helt okej, när jag vänta på bussen satt jag och min kompis o sjöng en helt random låt som vi börja as garva åt...  aja på bussen så bestämde jag o min kompis att jag skulle följa med henne till stallet men jag glömde bort  mig så jag råka trycka på stop.. de roligaste va ju när en av killkompisarna sa till chauffören:

- eyy, busschauffören! hon råka trycka på stop, forstätt köra..


Senare stack vi till stallet då, och då hände de... Jag satte mig på en häst för första gången i mitt liv!! jag lärde mig att styra den och den börja springa lite, glömt va de heter.. men de va skiit kul, sen red vi ut på vägen.. FÖRSTA gånge  jags att på en häst, e faktiskt stolt över mig själv!


Nu har jag precis duschat, o känner mig ren och fräsch!


Puss o Kram

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som bloggar om lite allt möjligt. Jag älskar musik och att fota!
Hoppas du gillar bloggen
Puss

Fråga mig

13 besvarade frågor

Barncancerfonden!

Klocka

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen?
 Första gången jag läser den
 Flera gånger om dagen
 En gång i veckan
 Lite då och då
 Regelbundet!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards